Dostawa
- Zamówiony towar przesyłany jest do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub za pośrednictwem kuriera i paczkomatów InPost.
- Dostawa odbywa się w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od nadania przesyłki.
- W momencie odbioru przesyłki bezwzględnie należy sprawdzić jej stan w obecności pracownika firmy kurierskiej. Szczególną uwagę należy zwrócić na to, czy karton nie jest uszkodzony (rozdarty, wgnieciony, zamoczony itp.) W przypadku podejrzenia, że towar został uszkodzony podczas transportu, należy spisać protokół szkodowy z pracownikiem firmy kurierskiej.
- Koszt wysyłki podawany jest przy składaniu zamówienia.
- Koszty transportu są pokrywane przez Klienta z wyjątkiem zamówień na kwotę powyżej 99 zł (w tą kwotę nie wliczamy kosztów przesyłki), które realizowane są bezpłatnie.
- Podczas składania zamówienia, koszt wysyłki jest liczony automatycznie oraz wyświetlany w podsumowaniu.
- Modele wysyłamy po starannym zabezpieczeniu aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia
Zwroty
- Zwrotu zamówionych produktów można dokonać w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki bez konieczności podania przyczyny zwrotu.
- Reklamacji zamówionych produktów można dokonać w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Do produktów reklamowanych prosimy o dołączenie pisemnej adnotacji z informacją jaki jest powód reklamacji oraz na jakiego maila należy wysłać informację po jej rozpatrzeniu. Adnotację prosimy wysyłać na maila bok@thewheels.pl
- Reklamowane lub zwracane produkty należy w stanie niezmienionym bezzwłocznie odesłać na adres thewheels.pl, Zarzeczna 33, 96-321 Słubica A.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania reklamowanego produktu. Kupujący zostanie w tym czasie niezwłocznie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji na wskazany w adnotacji adres mail.
- thewheels.pl chroni dane wszystkich klientów reklamujących lub zwracających produkt. Szczegółowy opis ochrony danych znajduje się w zakładce Polityka prywatności.